♥ Stress

Ja jag tycker att min rubrik passar riktigt bra på hur jag känner mig just nu.
Det är så mycket man ska hinna med och man har bara 24 timmar på ett dyng!
Är det bara jag som tycker att det är alldeles för lite? Skulle behöva iaf minst 30 timmar?
Man ska hinna vara i skolan, träna, äta, städa, läxor, handla och självklart att vara med kompisar och även att bara få vara för sig själv ibland och unna sig ngt extra som "belöning" för allt man har slitit med.
Nu sitter jag hemma hos min granne Sanne och har fått låna hennes data.
Nu ska jag strax ut och gå en lång promenad med Pontus sedan blir det att hem och duscha och sedan sova. Här är en bild på mig och Sanne. Kram på er.

jösafo



♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0