♥ Linus Sandberg

Jag vill tillägna detta inlägg till min kära pojkvän Linus Sandberg. Till och börja med så har han alltid funnits hos mig och stått vid min sida oavsett vad o stöttat mig igenom allt jobbigt jag varit med om. Han är verkligen en underbar person! Det finns ingen annan som Linus, han är en på miljonen. Han har fått mig att skratta så att tårarna rinner och han har fått mig att känna mig vacker även under dem värsta stunder. Han ser min "inre skönhet" och älskar mig för den jag är som person. Han har fått mig o känna mig trygg i den jag är och att jag ska vara stolt över mig själv. Han har stärkt mitt självförtroende och jag är mer än tacksam för det. Jag vill inget hellre än att dela min framtid med Linus, och jag hoppas att vi kommer dela många underbara stunder tillsammans genom livets gång. Som Chris Medina säger: "What are words If you really don't mean them When you say them. What are words If they're only for good times Then they don't When it's love Yeah, you say them out loud Those words, They never go away They live on, even when we're gone" Åååh, jag älskar verkligen Linus och han får mig att känna mig älskad. Jag är glad för att han är den han är och för att han valde just mig! Han har gjort mig till den lyckligaste flickan på denna jord. Han har skänkt mig den vackraste gåvan man kan tänka sig, han har skänkt mig kärleken.

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0