♥ Ligga o dra sig en lördags morgon...

Egentligen så finns det la inget som att ligga o dra sig en lördags morgon.
Att veta att man inte måste gå upp.
Men ändå så får man känslan att man vill ju hinna med så mkt som möjligt under dagen och det faktum att man faktiskt sover bort halva dagen är ju inget plus, speciellt inte vinterhalvåret då det blir mörkt så fort.
Man hinner inte med så många ljusa timmar om dagen och om man vill hinna göra ngt utav dem få ljus timmar vi har får man ju ta sig upp på morgonen.
Men just nu ligger jag i sängen och har inte gått upp.
Ligger här brevid Linus och jag känner mig som den snällaste flickvännen som låter honom snooza i hela 25 min! han vet inte om det än men snart vet han.
Men nu ska jag ta o växla honom så bloggar mer sena!

(hittade en söt bild på Sigge, så tänkte ladda upp den) Kram på er!

dfhd



♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0