♥ Blää på skolan

Hej på er! Nu sitter jag i skolan och har väldigt tråkigt.
Det är svenska vilket jag brukar tycka om men tyvärr så har vi fått en ny lärare som förstör hela ämnet.
Men nu ska jag inte snacka skit om henne!
Ikväll när jag kommer hem ska jag åka och stor handla, det behövs verkligen känner jag!
Hade aldrig trott att det skulle vara så dyrt att handla mat, känner mig snål ibland men något som jag verkligen inte kan undvika att köpa är arlas mjölk! Det går INTE att köpa någon annan det är inte gott alls.
Sedan så köper jag tropicana juice för att den är så himla god och tycket att jag kan få unna mig det.
Nä nu ska jag ta och skriva lite på min tråkiga avenska lektion. Ha det så bra så länge.



♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0