♥ Back on track

Nu ligger jag i soffan och kollar på Criss Angel. Han är fan helt sjuk!
Han måste ju ha något sjätte sinne eller något, det finns ingen annan förklaring?
Är det någon annan som kollar på det just nu?
Iaf min dag idag har varit halvt fuckt up.
För det första så har varit jätte fint höst väder ute och tänkte ta med mig kameran till skolan men självklart glömmer jag den hemma.
Desperat som jag va så använde jag min mobil kamera istället vilket gör mig mer frustrerad när jag ser att det hade blivit så sjukt fint om jag haft min kamera.
För det andra så har jag himla ont i ryggen. Behöver verkligen en massage, suck.
Men iaf här är några utav bilderna som jag tog med min mobil... ska fortsätta kolla på Criss nu, kanske bloggar mer sen! Kram på er.

hi

gg

utg


♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0