♥ Ska börja trimma kroppen lite

Jag är en väldigt onyttig person måste jag säga. Jag gottar mig hela tiden. Älskar chips, donken, godis, pizza... Men usch vad man känner sig äcklig när man trycker i sig massa. Vill ha tillbaka den hårda platta magen jag hade en gång i tiden. Visst jag har väl inte jätte fet mage nu, men inte som förut.
Jag ska helt enkelt börja tärna lite och trimma kroppen så man slipper skämmas i bikini. Dock blir det väl inte att jag räknar kalorier ;) Vill ju inte direkt gå ner i vikt. Är nöjd över dom kilorna jag har. Vill varken upp eller ner nu. Fast dock kmr man ju gå upp något kilo med muskler men det är inte samma sak. Jag tycker inte man ska vara för smal. Kurvor är fint!


USCH, inget att sträva efter precis! ;)

 


♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0