♥ Fredags mys

Hejsan! Idag har jag varit hemma från skolan.
Min mykoplasma tar kål på mig, bara hostar och hostar så får ju inte sova på natten.
Just nu sitter jag lite vid datan men ska inte sitta här så länge till utan ska upp och hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning.
Ska nämligen bort till stationen, sedan och möta upp älsklingen för att sedan bege oss mot Nässjö till hemmakväll!
Det ska inhandlas massa gott och hyras några filmer till kvällen som ska bestå av massa mys med älsklingen.
Någon som har något bra film tips? Hoppas ni alla får en fortsatt trevligt fredag! ♥


♥Kommentarer
Postat av: anna

jättesöt blogg!! the covenant är en jättebra film om ni ska/skulle hyra!

2011-02-25 @ 12:55:01
Postat av: Frida Rimnell

Hej hej :) Asfin blogg! Jag tycker att Frozen är en film som man MÅSTE se, den är sjuukt bra!

Fast ni kanske inte vill ha den genren? Vilket genre vill ni helst se? ;)

Frozen är en skräckis typ :)

2011-02-25 @ 13:31:27
URL: http://www.create-moments.weebly.com
Postat av: Lea

Va fin din blogg är! Hoppas du blir bättre snart! ( för det var väll du som var "sjuk") Men den är jätte fin! :D

2011-02-25 @ 14:08:06
Postat av: Erika

Lea: Tack så mycket, jag hoppas att snön smälter snart så att man kan få lite nya vår bilder och byta till en vår header! Jo jag får hoppas att jag blir frisk snart :)



Frida: Nej men tack! Jo jag har sett den filmen och jag tycker osså den var bra! Allt förutom drama funkar, Linus gillar inte drama så det får bli uteslutet :)



Anna: Aaw, tack så mycket :) Hmmm, den tror jag inte att jag har sett! :) ska kolla upp den, tack så mycket!

2011-02-25 @ 15:39:17
URL: http://erikafashion.blogg.se/

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0