♥ Tisdag

Hejsan! Denna dagen började inte bra alls... Jag gick upp på morgonen som vanligt o gjorde mig i ordning och sen gick jag vidare till skolan. När jag väl var framme i skolan så var det första läraren sa: Erika vad gör du här!? Du ska inte vara här utan du har sovmorgon idag! Vi har flyttat på lektionerna för din skull så att du ska kunna ha sovmorgon på tisdagar. Jo men vist det är ju jätte bra.. om någon hade berättat det för mig! Jahopp... så min morgon spenderades på en stol i skolan där jag i princip dog! Men sen blev det roligare för då skulle vi ha lin föring med hundarna på brukshunds klubben och det gick jätte bra! Fotade även lite på hundarna som var med idag. Har även träffat den hunden som jag ska jobba med nu dessa 3 åren! Lotta heter hon och är 3 år gammal Golden. På idrotten så gick vi ut med hundarna i skogen på 3 km spåret! Det har verkligen varit skoj idag förutom den stunden på morgonen då! Men nu sitter jag på mitt rum med älsklingen som leker med Loppan! hihi, ska nog ge honom lite mera uppmärksamhet nu! Här kommer lite bilder ifrån idag! Kram Kram
uij

♥Kommentarer
Postat av: Isa

åh vad spännade att gå på en sån skola! Det verkar jätte kul, vart ligger den? :)

2010-10-04 @ 12:06:49
URL: http://lillaisas.blogg.se/
Postat av: Erika

Hejsan! Det är jätte skoj att gå på den skolan och den ligger lite utanför Jönköping på ett ställe som heter Aneby.

2010-10-06 @ 18:57:55
URL: http://erikafashion.blogg.se/

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0