♥ Snus är äckligt!

Hej hopp alla frusna små människor där ute! Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute på en jätte lång promenad med våran hund Ludde. Brr så sjukt kallt ute nu enbart 3 grader! Helt galet är det!
Usch det luktar väldigt äckligt hos oss nu pga att Adam min pappa håller på att göra eget snus så det stinker i hela huset! Håller typ på att spy när jag går ner i köket.. Blää! O värst utav allt är att detta ska han hålla på med tills i morgon så undra hur det kommer att gå o äta frukost då? Får la köra en klädnypa på näsan eller något liknande.
Jag kan ta och blogga mera om det i morgon så får vi se hur det gick med min frukost ätning! Haha.
Funderar ganska starkt nu på att be Elin fota lite bilder på mig och att jag sedan fixar en ny header inför hösten! Vore trevligt med lite förändring här på bloggen, den är way to sommrig för min smak just nu. Men det hade dock inte varit fel om det var sommar men det är det ju som sagt inte det längre.
Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen! Ha det gott.

♥Kommentarer
Postat av: Angelica Lindh

Fin blogg du har :)

2010-09-30 @ 20:09:04
URL: http://lifeofangelica.devote.se

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0