♥ Kallt!!

Japp nu var man hemma igen efter att ha varit ute och gått med älsklingen! Vi gick till vattenfallet och satte oss o bara allmänt myste. Det var dock väldigt kallt ute och väldigt mörkt när vi skulle gå ner för den hemskt långa trappan ner till vattenfallet.. Jag som är både mörkrädd och höjd rädd! Tummen upp för det! Men det var även väldigt trevligt när det var stjärnklar himmel o allt. Vi skrämde dock upp varandra ganska rejält.... eller nej jag och han skrämde upp mig! Han var inte rädd utan det var jag som var det! Haha tuffa Erika.. eller inte! På hemvägen såg jag även önskestjärnan så nu har jag önskat en jätte bra grej! Men jag kommer inte berätta vad det är för då kommer det inte att gå i uppfyllelse. Men nu fryser jag så tänker krypa ner i min varma säng ist för att sitta här o skriva! Ha det bäst och godnatt!

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0