♥ Envis pojke

Hejsan! Nu sitter jag här och snackar i telefon med min envisa pojke! Vem är envisast utav oss....?
Jag såklart! Idag har min dag varit ganska seg, har inte orkat o tänka så har inte fått så mycket gjort. Men i morse så gick jag upp tidigare för min älskade Angelica varit ledsen så jag och Elin åkte till affären innan skolan hade börjat och köpte blomster buket och en choklad ask till henne o även ett litet kort där det stod hur mycket vi tyckte om henne! Hon blev jätte glad och det var ju det som var meningen! Förövrigt så har dagen varit seg! Är lite sne för jag kommer inte kunna träffa min pojk på ett tag nu för jag ska till Göteborg i helgen vilket ska bli JÄTTE SKOJ! Men sedan kommer vi inte träffas varken på måndag eller på tisdag för han ska ha bygg och jag ska ha hund hållning! Så träffar han inte förän på onsdag nästa vecka om jag nu inte kan vara med han en stund i morgon då vilket jag hoppas! Men nu ska jag ta och ringa några samtal och sedan gå ut och gå en sväng för mig själv! Ha det bäst kanske bloggar mera i kväll!

♥Kommentarer
Postat av: Steffie

Gillar bloggen! Kan inte du lägga upp en bild på din kille? Kram

2010-09-29 @ 19:48:00
Postat av: Erika

Hejsan! Tack så mycket jo det har kommit upp en bild nu! Kram

2010-10-09 @ 21:35:51
URL: http://erikafashion.blogg.se/

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0