♥ Bowling o Fika

Hej hopp alla glada små flickor o pojkar där ute! Idag så har jag bowlat med klassen! Det var himla roligt och jag var nästan duktig! Jag fick sammanlagt 518 poäng. Jag var ganska klantig för en gång så slog jag i klotet på min häl! Ajjj.. Men jag o Ida fick iaf ett gott skratt! Senare efter att vi bowlat så var jag med Linus o Robin i Eksjö. Vi gick och fikade på Princess och hade det allmänt trevligt sen drog vi hem till Linus o tittade på film o hockey! Min duktiga bby spillde ut saft över hela bordet idag igen men denna gången kom det ingen saft på mig vilket var tur eftersom jag inte hade något klädes byte! I morgon blir det nog att vara med Linus igen, Trevligt! Men nu ska jag ta och lägga mig o sova lite, skola i morgon igen! Puss o Godnatt

♥Kommentarer
Postat av: Angelica Lindh

Tuff bild ;) :D

2010-09-24 @ 23:18:20
URL: http://lifeofangelica.devote.se

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0