♥ Tralla Tralla

Hejsan! Nu ligger jag i sängen och är sjuk, suck. Alla mina fina vänner är nu i skolan och har kul med hundarna medans jag rööötnar i min säng. Sedan skulle jag även träffa min pojke idag men det blev inget utav det. Igår hade jag ingen tid över att blogga för jag var väldigt trött när jag kom hem från skolan och så hade jag även ont i magen. Somnade någon gång efter 7 tiden. Tumme upp för det! Igår i skolan höll vi på att klistra upp alla bilder på världens olika hundraser på stora collage. Kommer att bli jätte fint när det är klart då vi kan börja pynta vårat hund klassrum i skolan. Nu har även Bygg killarna i skolan börjat att bygga hund kojor till hundgården! Längtar tills dom blir klara. Nej nu ska jag ta och vila lite! Bloggar mera sen.

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0