♥ Helg!

Nu är det äntligen helg igen och har jag precis packat klart inför min resa Göteborg! Har stressat runt som en gris för att jag trott att jag inte skulle hinna men nu insåg jag att det är en timma kvar tills jag ska åka! Haha, men då har jag gott om tid att sitta vid datorn lite.
Är det någon mera än jag som tycker att filmen The last song är sjukt fin!? Grät floder när jag såg den. Så om ni inte sätt den rekommenderar jag att ni tar och tittar på den.
Snart dags att shoppa lite nya höst kläder! Har hittat massa fint jag vill ha! Så får se om jag kommer iväg någon dag när jag har lite mera pengar. Men nu ska jag ta och dubbel checka så att jag har fått med mig allt! Kanske bloggar mera på bussen sen! Kram

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0