♥ Gubben i lådan

Kan verkligen inte sluta lyssna på den låten! Den har gått 24/7 hos mig nu de senaste veckorna! Jag borde tröttna på den snart.. Men icke sa nicke :) Sitter ff på bussen men nu är jag snart framme, jag har precis kört på vid Delsjömotet så Gbg here i come!                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

♥Kommentarer
Postat av: Angelica Lindh

Den är grymt bra :D



Ha de så bra i gbg :) själv ska jag dit nästa helg!

2010-10-31 @ 00:29:40
URL: http://lifeofangelica.devote.se

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0