♥ Glad Glad Glad!

Hejsan alla glada människor! Idag i skolan har vi klistrat upp det sista på collagen och snart ska vi sätta upp dem, sedan när jag kom hem så storstädade jag mitt rum så nu är det jätte fint. Förlåt att jag inte bloggat så mycket det sista men jag har inte haft tid och ork, men det ska det bli en ändring på. Igår var det min o älsklingens månads dag! ♥ Tiden går så himla fort med han! Åh helt underbart. Nu ska jag snart ta och tappa upp ett bad och bara ta det lugnt! Det är jag helt klart värd efter att ha slitit med mitt rum hela eftermiddagen! Tänkte även nämna att jag älskar när presentkort dyker upp i brevlådan, att kunna shoppa GRATIS är ju hur kul som helst!.
Från Gratis Skor http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=20964 kan jag knappt räkna alla presentkort jag fått! En väldigt bra sida! Nej nu ska jag bada! Bloggar mera sen.

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0