♥ Ge mig min pojk!

Nu ligger jag här i min säng och försöker koncentrera mig på en film men det går inte! Jag saknar min pojke way to much! Jag vill inte ligga här helt ensam, jag gillar inte att vara ensam! :( Jag får inte träffa han förän i morgon och med tanke på hur långt det är tills det är i morgon så hinner jag nog dö eller ngt! haha :) ♥
Idag har det varit en ganska speciell diskussion mellan mig o Linus. Haha! Det hela började med att jag ville att han skulle följa mig till affären för jag skulle köpa tee mm och då skrev jag ett sms till han att jag skulle fråga en grej. Men när jag väl skulle skriva min fråga om han kunde följa med var jag så lat så jag orkade inte, så vi sa att vi skulle gå ut och ta det. Men under den korta stunden mellan smsen så hade Victor sagt till Linus att tänk om hon ska berätta att hon är gravid. (killar) haha. Men när vi är där ute berättar jag att jag ska te affären och jag undrade om han ville följa mig. Okey så var det klart vi gick in och satte oss igen. Men sedan så råkar Victor ha ganska livlig fantasi eller ngt i den stilen så då börjar han säga te Linus tänk om hon vill att ni ska köpa Graviditets test! hmmm... hur smart är min pojke då.. jo han började tro på det.. pucko ♥  Senare på dagen kom dom in på det ämnet igen och om vem som ska bli gud far o allt... hmm jag tänker inte bli gravid nu det är en sak som är säkert, varken jag eller min pojk vill ha barn nu! :)

♥Kommentarer
Postat av: Angelica Lindh

Haha rolig pojkvän du har!



Hoppas du har en bra helg!



P.S gå gärna in på min blogg och svara på frågan om dina framtidsplaner :)

2010-10-23 @ 18:30:37
URL: http://lifeofangelica.devote.se
Postat av: Erika

Haha ah! :D Okey det ska jag göra! :) <3

2010-10-29 @ 18:07:49
URL: http://erikafashion.blogg.se/

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0