♥ Vår festen!

Trotts allt regn och den dumma åskan blev det en lyckad kväll med glada barn fröknar o föräldrar! Vi fick ha det inne i gympa salen och alla var så duktiga!
Jag hade verkligen jätte trevligt och stämningen var verkligen på topp trotts ovädret! Det gillar vi :) Sedan avslutades allt med att sitta på filtar och fika inne i gympa salen det var som ett mys kalas! Men nu är jag hemma igen och det har slutat åska! Dem andra sitter nere o äter mat o även jag ska äta lite mat sen när dem är klara! Sen blir det att packa inför göteborg i morgon och kanske även tvätta lite kläder om man hinner... kul! (not) Hoppas alla har haft det lika underbart som jag idag! kram Kram.
123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0