♥ Sol och 22 grader!

Vilken underbar dag det är idag! Nu är jag hemma på min rast och jag ska även byta till korta kläder! Idag är det förskolans dag så vi har varit uppe på blåklinten och firat den tsm med dem! mycket trevligt var det, vi sjöng sånger och hade hur trevligt som helst! Idag hade jag inget smink på mig när jag gick till jobbet och alla barnen sa.. Erika det är ngt som är annorlunda med dig idag! haha dem är duktiga på att påpeka saker! :) Men som tur var va det inga som tyckte jag var ful eller så! :P Nu på rasten var jag ute med hundarna och jag fotade lite på bakgården efter jag hade varit ute på promenad med med loppan!
Haha klockren bild på loppan som solar medans Lillan leker med kopplet.
guh'
123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0