♥ Måndag igen

Japp nu är det måndag igen och jag är hemma i Aneby efter att ha haft en underbar helg i Göteborg!
Har varit i Allum och så har vi grillat kött, varit vid båten o även ätit på donken, jaa jag har bara haft det underbart i helgen! :) Min bror Rickard har sprungit Göteborgs varvet i Lördags! Kul :)
Men just nu sitter jag i mitt rum och har rast och undrar va fan det är för fel på vädret!?? I morse var det strålande sol..sen blev det ös regn.. sen började det åska... och nu åskar det o ös regnar o haglar o allt! haglet är stora som ärtor! ... Det är då det konstigaste Maj väder jag varit med om på länge. Suck.
Aja nu ska jag ta och gå ut o traska tillbaka till dagiset i ösregnet! Hade gott.
uhij

123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0