♥ Lördags kväll

Hallå igen! Nu har jag haft lördags mys med Amanda, Jätte trevligt var det. Men nu har Amanda lagt sig och jag ligger här i sängen och bloggar lite!
Idag var min bror Rickard här på besök med Vilmer. Måste bara säga att han har blivit himlans stor nu och så är han ju så söt! En helt underbar brors son! hehe, O lite tidigare idag skulle vi ta oss en fika och dricka lite kaffe så hände det ngt tokigt med kaffe maskinen.. den visade error, Så dem fick ta upp manualen o allt o titta igenom den innan vi kom fram till vad felet var. Så simpelt som att stänga av den i 10 sekunder o sätta på den sen igen! Man var tvungen o göra det på knappen som satt bakom maskinen. haha Så vi fick vårat kaffe till slut som tur var. Sedan på kvällen åkte jag mamma o amanda till godis affären och köpte godis! Det gick på mycket.. samma visa varje gång! Förstår inte varför man inte kan gå igenom en hel godis affär utan att det alltid ska sluta med att man tagit mera godis än vad man hade tänkt sig. Aja jag har i allafall godis så det räcker ett tag. Sedan så har jag även fått kontakt med en gammal bekant kan man säga. Mycket roligt! kommer nog att berätta mera om det en annan gång, men nu ska jag ta och dra mig! Ska upp tidigt i morgon och åka till Allum i Partille o shoppa. Godnatt!
123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0