♥ Hemfärd

Idag gick jag upp lite extra tidigt för att vi skulle till Allum och shoppa! (Jätte kul!) Hittade lite smått o gott att köpa, bland annat en jätte fin tröja! Sedan så var jag även inne och köpte mors dag present till mamma, och så avslutade vi hela shopping turen med varsin glass som vi satt och mumsade på! "Gott" Men nu är jag påväg tillbaka till aneby igen efter att ha varit i gbg i 5 dagar. Har verkligen haft det toppen! Fått träffa familjen o alla mina syskon med deras familjer och även varit med Mamma och syster Camilla i deras lunch cafe o jobbat en dag! Jätte skoj! Men i morgon blir det det gamla vanliga igen jobb jobb jobb. Ha det bra så kanske jag bloggar mera ikväll om jag nu orkar det vill säga!
123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0