♥ Buss till Göteborg!

Ja nu sitter jag här på bussen på väg till Göteborg, tredje helgen i rad nu, Härligt!
Det hände en så himlans kul grej när jag gick på bussen! Jag gick längst bak för det var fullt och där satt en tjej o sov och jag tänkte att jag skulle sitta breve henne pga att det inte fanns någon annan stanns att sitta!
Så jag lutade mig fram och petade henne på axeln för hon hade sin data på min stol men vet ni vad hon gjorde då!!?
Hon flög upp och skrek JÄTTE högt.. hon blev helt enkelt vett skrämd! Hon betedde sig som om jag var på väg att döda henne! (mohahaha) Nej skoja lite.
Men iaf hon flyttade på sina grejer som låg i stolen så jag kunde sätta mig oså började vi snacka lite så där trevligt som man gör med en främmande människa! Haha.
Men nu har hon gått av i Borås och jag har satt kurs mot Nisse plattsen i Göteborg där min kära Mor eller Far kommer att stå ;)
Men nu ska jag ta och sitta lite på Facebook! Bloggar mera i kväll!
123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0