♥ Fullt upp

Förlåt att jag inte har bloggat det sista men det var så här att jag blev magsjuk i onsdags sedan var jag frisk på fredagen igen men då åkte jag bort till Sara och jag hann inte med att blogga då. 
Men nu ska jag berätta vad som hänt i helgen då.

Fredag: 
Var på dagiset som vanligt, på rasten gick jag hem och packade min väska som jag skulle ha hos Sara och då så möttes jag utav Loppan våran valp, hon var ensam ute.. blev rätt förvirrad och gick in o frågade om hon hade rymt eller något, men Adam hade sett henne i leka med Ludde inne 10 minuter tidigare och han hade bara legat i soffan hela tiden och han var ensam hemma, så jag gick och kollade alla dörrar och fönster men alla var stänga. Så min slutsats blev att våran valp kan gå genom väggarna! haha 
När jag slutat åkte jag in till Jönköping och köpte bio biljetter till Alice i underlandet 3D som jag och Sara gick och kollade på senare på kvällen. rekomenderad film, lite förutsägbar i början för oss som sett Alice i underlandet förut men sedan kom en helt annan story.

Lördag:
Vaknade tidigt utav att Saras valp Tilda ville hoppa upp till mig, men tillslut gick jag och bar upp henne till Sara så hon vaknade med. Sedan på kvällen när jag var hemma så bjöds man på 3 rätters middag förrätt varmrätt och efterrätt. Gott.

Söndag:
Gick upp tidigt idag igen för vi skulle till Linköping och shoppa, köpte 3 nya skor vanliga tyg skor fest skor och ett par gummistövlar som verkligen behövs nu i detta vädret med barnen. köpte även ny vår jacka, sjal, solglasögon, foundation och ny värme skyddande till håret som man tar innan man t.ex plattar håret.
Avslutade dagen på en restaurange. Jätte mysig dag.
"Har ingen bild på jackan o stövlarna"
123456




123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0