♥ 23 dagar kvar

Tjingeling! ååh längtar bara mer och mer för varje dag som går till USA resan, nu är det 23 dagar kvar!
Idag så har jag äntligen fått tillbaka min röst så nu låter det iaf någorlunda skapligt när jag pratar.
Annars så har det inte hänt så mycket idag, det har regnat så mycket så vi var inne på eftermiddagen på dagiset idag. Det märktes tydligt på barnen MYCKET spring i bena var det och väldigt hög ljud nivå. På förmiddagen så var det även lite påsk pyssel, mycket mysigt.
Men nu ska jag lägga mig och läsa lite, har precis tagit ett glas honugs vatten "blää"
Bloggar mera i morgon.



aaaa
Om ni är i göteborg någon gång och ska äta lunch så är detta STORT rekomenderat!
Norra gubberogatan 30
tele. 031-218006


123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0