♥ Lördag igen

Nu sitter jag här vid datan igen trotts det fina vädret! Så himla skönt att det är sommar ute nu! Men jag har ju såklart inte suttit inne hela dagen utan jag njuter faktist utav sommaren!  Har varit ute på lång promenad med Ludde som är jätte mysigt, sedan har jag hoppat stutsmatta och även bara latat mig i solen.
Men ikväll kommer Malin hit och ska sova hos mig tills i morgon så då blir det inget latande.
Planerna inför ikväll:

♥Kommentarer
Postat av: Erika

SV: Hello Hello, tack så jätte mycket. Ja va kul, är väldigt väldigt intresserad skulle vilja göra om min blogg totalt!:) hur ska jag kunna betala?:P

haha du har super mega snyggt namn måste jag säga;)

2010-06-12 @ 18:54:45
URL: http://erikanorr.blogg.se/

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0