♥ Rosa torsdagen

Hej på er! 1 april idag då! har ännu inte kommit på något kul att hitta på, men det har varit mycket annat som hänt idag. Har t.ex precis ätit påsk efterrätt med alla små påsk kärringar och påsk gubbar som vi har på dagiset idag.
På förmiddagen så hade det även krashat två förvirrade påsk kärringar på vårat dagis, Siri och Signe hette dem. Men Siris kvast hade gått sönder så alla barnen fick hjälpa till att laga den och även leta efter hennes förlorade katt. Haha.
Sedan så har vi letat efter påskägg och målat påsk teckningar.
Nu är det bara 14 dagar kvar tills jag ska till USA! längtar jätte mycket.
Jag har börjat att testa att illustrera lite i photoshop illustrator cs4, faktist jätte roligt, ska ladda upp en bild i kväll som jag håller på att illustrera så får ni se hur "duktig" jag är, haha.
Men nu ska jag dra tillbaka till dagiset, bloggar mera ikväll. 
oasjdkl
Påsk efterrätten! :) jätte gott.

123456



♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0