♥ Premiär

Hejsan! Rast Rast Rast nu då och som vanligt spenderar jag den här. I morse så var det jätte stressigt. Jo det började så här, jag brukar alltid ställa klockan på 06.30 och snoza 3 gånger tills klockan är 07.00. Men i morse måste jag ha tryckt på fel knapp för den snozade inte utan stängde av sig så jag vaknade utav mig själv 07.20 och fick stressa runt som en galning för att hinna med allt och så skulle jag följa mina småsyskon till fritids men som tur var så gick allt bra. På förmiddagen så var det Filmtajm och sedan grillade hamburgare ute! Lite premiär för mig, 2010 första grillning blev det, Mysigt!
Nej men nu ska jag ta och gosa lite med Loppan o sedan så ska jag tillbaka till dagiset igen. 


123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0