♥ Mot gbg!

Hejsan alla blogg läsare!
Nu sitter jag här på bussen och är på väg till Göteborg. Ska nämligen fira påsk där tsm med Mamma Pappa alla mina syskon o deras familjer. Det ska verkligen bli jätte trevligt. 
Är det någon mera än jag som har stora förhoppningar om en solig påsk?  Nu skiner solen iaf, några få enstaka moln men det är inte så farligt. Kommer ihåg en påsk från när jag var liten, det var jätte varmt ute och jag hade linne o shorts på mig. Det var så varmt att vi skulle äta ute. Innan vi skulle äta så satt jag och gunga och då blev jag stucken av en geting i arm vecket (stavning?) det var jätte hemskt tyckte jag haha, och "påsk haren" hade gömt min brors ägg på hans balkong. Minnen minnen, men en sådan påsk vill jag ha i år! Sitta ute och mysa i vår värmen ♥ 
Nu är det bara 13 dagar kvar till USA! Faasiken vad jag längtar mycket.
Har även funderat på att byta layout på bloggen, sitter o pillar lite med en ny så får vi se när den kommer upp!
Ha de bra o Glad Påsk! ♥
iyo6
123456


♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0