♥ Inget påsklov

Ja det är sant, jag har inget påsklov så när alla ni andra har latat er och sovit länge på morgonen så gick jag upp kl 7!
Men nu har jag rast och sitter hemma vid min data o bloggar, det är faktist väldigt vanligt att min rast går ut på att blogga och gå ut med hundarna förstås.
I helgen tog jag lite kort på min systerdotter riktigt fina blev dem. Här är en av korten.
oajfs
Jag ska snart gå tillbaka till dagiset och det blir att vara ute o leka i solen. På tal om ingenting så har jag funderat lite på att börja sälja blogg designer lite fram över, får se hur det blir med det.
Men nu ska jag dra mig! Bloggar mera ikväll igen.

123456

♥Kommentarer

Skriv din kommentar här sötnos♥:

♥Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0